Brev:
Overgang til grød og mos
15. august 2013
Alder:
2 mdr.
Overgang til grød og mos
Hej Helen..
Tak for tidligere svar som var rigtig brugbart. Nu har jeg et nyt spørgsmål..
Vores dejlige datter bliver 2 måneder nu her og hun får rent flaske, hvornår er det tid til at gå over på grød og mos og hvordan skal man lave overgangen så det bliver nemmest muligt???
Hun spiser ikke så meget mælkeerstatning som der står på pakken at hun skal. Hun skal spise mellem 100 og 150 ml pr. gang 5 gane om dagen. Men nogle gange tager hun kun mellem 60 - 90 ml. det meste hun spiser er 120 ml.
Hun skal også kun spise hver 3-4 time, men der er dage hvor hun spiser hver 2. time i stedet for.
Men mit spørgsmål går ud på hvornår skal hun på grød og hvordan skal det introduceres til hende?? Og hvad skal man starte med at give hende??
Hilsen Annette